Strategia Tauron: prosumenci i samochody elektryczne

  • Reading time:1 mins read

Grupa Tauron opublikowała nową strategię na lata 2016 – 2025. Dokument przewiduje rozwój inteligentnych rozwiązań, oferty dla prosumentów i rozwijania samochodów elektrycznych. Grupa zaznaczyła gotowość do rozwijania odnawialnych źródeł energii, jednak jedynie w przypadku korzystnego otoczenia regulacyjnego.

  • EBITDA wyniesie powyżej 4 mld zł w 2020 r.
  • Min. 40 proc. skonsolidowanego zysku netto przeznaczone zostanie na dywidendę w perspektywie długoterminowej
  • Inicjatywy strategiczne przyniosą 1,9 mld zł efektu finansowego
  • Nakłady na innowacje wyniosą 0,4 proc. wartości skonsolidowanych przychodów rocznie
  • Rozwój e-mobility, Smart Home oraz Smart City
  • Capex na poziomie 18 mld zł zakładający kontynuację najważniejszych inwestycji.

Strategia Grupy Tauron na lata 2016 – 2025